hey hey iedereen!!!
ik wou toch nog even iets schrijven omdat er toch wel veel gebeurt is en anders vergeet ik het sowieso!
op de luchthaven is alles goed verlopen! Geen enkele probleempjes gehad!
Madrid heeft eeeecht een grote luchthaven maar we hebben onze weg gevonden!
de vlucht naar sao paulo was ne mindere. eeecht veel te lang moeten stilzitten (10 en half uur gevlogen) en het vliegtuig zelf was ook nie top. weinig plaats en geen mogenlijkheid om films te kijken.
eens aangekomen in brazilie, werden we heel hartelijk onthaald door AFS. we zijn dan met bijna heel de groep doorgegaan naar een hotel waar we moesten overnachten om dan deze morgen om 4uur terug op te staan om de vlucht naar campo grande.Hier maakte ik kennis met nog andere studentjes die in deze streek gaan verblijven, echt fijne mensen! En hier zit ik nu dan, bij mijn oma en nonkel. ze wonen echt midden in de stad in een mooi en groot appartement!!
Ik heb juist ontbijt gekregen en krijg nu even rust, en damm maar goed ook want ik heb het nodig :D
Deze avond gaan we op restaurant met heel de familie, lekker gezellig!
Toch nog maar even men woordenboekje boven halen want anders versta ik er echt geen hol van!
ik rond nu af, tot snel
Beijos (Kisses)
ps, voor degene die mij nog een succes-berichtje hebben gestuurd: dankuwel!!! maar ik kan er wel niet op antwoorden
ps 2, ik heb mijn WAARBENIKTOCHAANBEGONNEN-klopke nog niet gehad en da lijkt mij zeer positief! alles is leuk hier, alleen zal ik toch echt zwaar moeten werke aan de taal...
misschien dat het klopke komt wanneer ik HELEMAAL alleen naar school moet (maandag dus al :D )
Oh ben blij dat alles al goed verlopen is!
BeantwoordenVerwijderenDe school zal daar ook wel meevallen :D
Nog veel plezier! xxx
Alright! Alleen zult ge u daar dan nie snel voelen, das al positief :D Hopelijk zal het leren van Portugees even vlot verlopen ;) Alvast veel succes en amusement!
BeantwoordenVerwijderenxx
en hoe was je etentje? fijn dat de eerste indruk zo positief is! hopelijk krijg je voldoende tijd om te 'acclimatiseren' want die eerste schooldag morgen zul je niet snel vergeten
BeantwoordenVerwijderenps: Ler heeft vanmorgen gewonnen bij jungle speed! we maken er vandaag opnieuw een spelletjesdag van met veel herinneringen aan vorige donderdag!
knuffels van ons allemaal
mama
Ge zijt niet min en ge doet dat geweldig! Het enthousiasme spat van mijn scherm hier! Dikke kus xxx
BeantwoordenVerwijderen