Ohja, ik heb woensdag (mijn derde dag op school) ook al meteen een toets mogen maken!
Het toetsenmaken-systeem is hier ook heeeel anders!
Elke woensdag moeten die naar het andere schoolgebouw om daar anderhalf uur tot 2uur hun toets te maken. Op deze test wordt dan van elk vak een paar vragen gesteld. Zo telde deze test 34 vragen ( wel alleen maar meerkeuze-vragen). En om de 4 weken hebben ze dan een schriftelijke test.
Ook kunnen ze al na paar uur weten wat ze wel en niet juist hebben, de oplossing komt namelijk op het internet te staan!!
Ik had 3 of 4 vragen van de 34 juist!!! Van de vragen viel niet veel te verstaan, het waren vooral lange vragen met veel tekst dusja..
Achja, ik heb nog 10 maanden zeker? ;)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten