zondag 28 juli 2013

nog 6 daagjes!

Nog 6 daagjes!

Wauw, het is nu zondag en vrijdag is het al zo ver! Vrijdag begint eindelijk mijn grote avontuur en ik kijk er écht naar uit! Ik denk wel dat ik het nog niet echt besef dat ik VRIJDAG al vertrek, dit besef komt nog wel, hoop ik, liefst voor ik naar Zaventem vertrek! ;)

Montsaintmichel

Van 18 tot 25 juli ben ik nog op kamp gegaan en hier heb ik geen spijt van! Het was echt het beste kamp tot nu toe ( dat het nog maar mijn 2de moni-kamp was verzwijgen we even) Ik heb mij er enorm hard geamuseerd en veel geleerd. Doordat ik na het kamp nog maar een weekje heb, is het toch wel een beetje stressen!
onze fantastische moni ploeg!


Afscheidsdrinkske

Gisteren is dan de familie Maris en Vaes nog langst geweest om ene te komen drinken! Bedankt nog eens allemaal! En deze avond komen dan een paar vriendjes en vriendinnetjes. Ik heb het bewust klein gehouden en heb er nog altijd geen spijt van!

Koffer

Neen, mijn koffer is nog niet klaar. Nog helemaal niet eigenlijk! Ik heb vrijdag en zaterdag mijn koffer van Kazou nog opgeruimt dus hij staat klaar om terug in te pakken! Wel heel grappig, ik mag van AFS 20kg meenemen naar Brazilië, en voor Montsaintmichel had ik ook exact 20kg bij ( en dat maar voor een weekje)

Verder...

Verder wil ik ook zeker nu al meedelen dat ik hier regelmatig ( dat is toch de bedoeling) iets zal posten. Ook ga ik proberen er foto's op te zetten!
Maaaaaar, voor wat hoort wat! Ik zou het ook heel fijn vinden om iets van jullie allemaal te horen! Dit  kan via eveline.vaes@hotmail.com ( digitale briefjes, I looooove briefjes ontvangen) en via mijn facebook. Voor de mensen die flink deze taakjes volgen, kan er misschien ook een skype-gesprekje vanaf ;)

Oohja,

Oohja, ik heb ook nog recent een mail gehad van AFS met slecht nieuws. Ik word 7 juni al teruggestuurd naar België, dus hou deze datum ook al maar vrij!


Kusjes, jullie kapoen!

4 opmerkingen: